среда, 8 апреля 2020 г.




«Людина в карантині»
ЦІКАВЕ ЗНАЙДЕ КОЖЕН

Ми продовжуємо рубрику «Людина в карантині». Поки одні школярі та студенти думають як абсолютно «дистанціюватися», тобто відірватися від навколишнього світу, інші поводяться більш розумно. Думаю, що коротка життєва історія нашої авторки Ольги ЗЕЛЕНЕВИЧ спонукатиме вас до власних роздумів. І ви теж на особистому досвіді переконаєтеся у тому, що цікаве знайде кожен.
Добре, коли людина може самоорганізуватися таким чином, щоби встигнути і працювати, тобто навчатися, і відпочивати. Адже, започаткувавши цю нову рубрику, ми намагаємося зробити так, аби вам жилося цікаво у карантині.
Леонід ГАПЄЄВ, керівник гуртка «Моя майбутня професія», ЦДЮТ № 5, м. Харків

Як я проводжу свій час в період карантину?

Сьогодні у нашому сучасному світі існує досить багато різних проблем. Але зараз є одна, яка стосується абсолютно всіх ― пандемія коронавірусу. Через цю проблему влада закликає кожного не виходити на вулиці без особливої потреби і дотримуватися правил карантину. Я теж не стала винятком.
Протягом декількох тижнів сиджу у чотирьох стінах і займаюся тільки вдома. Кожен мій ранок починається з маленького заняття спортом, потім потрібно робити домашні завдання, які мені дає університет вже на першому курсі. Адже зараз можна займатися тільки дистанційно.
Ви запитаєте про те, що є позитивного у такій ситуації карантинних обмежень? Охоче відповім. У мене з’явився час на читання книжок, а ще стала більше приділяти собі уваги. З’явився додатковий час на гарний і здоровий сон, на переосмислення багатьох речей. Зараз я можу передивитися всі свої улюблені фільми або серіали. Але все ж таки іноді мені дуже хочеться вийти погуляти та побачити своїх друзів.
На мою думку, завдяки карантину у людей з’явився час зробити давно заплановані справи, приділити увагу своїй родині, присвятити час для саморозвитку. Навіть на карантині знайдуться речі, які не дозволять тобі засумувати і зробити сірими будні.

Ольга ЗЕЛЕНЕВИЧ,
гурток «Моя майбутня професія», ЦДЮТ № 5, м. Харків

Фото авторки


Комментариев нет:

Отправить комментарий