суббота, 11 апреля 2020 г.




Ми продовжуємо рубрику «Людина в карантині». 
Сьогодні пропонуємо вашій увазі авторський літературний дебют учасниці гуртка «Точка зору» Жені Григор’євої. Історія  про цуценя, написана авторкою від імені хлопчика, ще більше додає інтриги. Але незмінною є любов та бережливе ставлення до братів наших менших. Адже ми пам’ятаємо про «Маленького принца» Екзюпері, про те, що тепер відповідальні за тих своїх домашніх улюбленців, яких приручили…

Авторський дебют
ЦУЦЕНЯ ― НАЙКРАЩИЙ ДРУГ
            Інколи я згадую про одну історію, яка трапилась не так давно.
            По дорозі до школи я побачив маленьке цуценя, яке загорнулося в опале листя. Я не міг утриматися, щоб не забрати його із собою, побачивши такі сумні і водночас прекрасні оченята. Цуценятко було таке красиве та пухнасте. Сховавши його в свій портфель, я пішов.
            Зайшовши до класу, я обережно присів за парту. Перед початком уроків я підійшов до своїх двох друзів та показав їм своє цуценя. Один з них спитав у мене:
― Ти вже якось назвав його?
― Ні, ― відповів я.
― Так давайте його назвемо Боксер, ― каже другий.
― Ні, давайте Шаман, ― говорить перший.
А поки вони сперечались я пошепки назвав його Цезар.
            Після уроків я забрав свого Цезаря додому. І вже вдома мама в мене спитала:
― Звідкіля він у тебе?
― Мамо, я його шляхом до школи знайшов, ― відповів я тихенько.
― А що, навіть, вчителька не побачила? ― спитала мама.
― А … її сьогодні не було, ― відповів я.
― Ну добре, ― відповіла мама.
Моя мама так довго мовчала, що мені здалося, вона не дозволить залишити вдома тваринку. А насправді, вона міркувала про його годування та де йому спати.
Через деякий час Цезар виріс заввишки з мене і ставав все красивіше та сильніше. Так несподівано я знайшов свого найкращого друга.

ЄВГЕНІЯ ГРИГОР’ЄВА,
гурток «Точка зору» ЦДЮТ № 5, м. Харків

Фото авторки







Комментариев нет:

Отправить комментарий