воскресенье, 22 марта 2020 г.




Тверезий світ:
цілком реально

Поки у світовому і загальноукраїнському масштабі триває карантин, наші діти не втрачають почуття гумору і здорового глузду. Бо це є важливими факторами для здоров’я та зміцнення імунітету. Психологічне здоров’я починається із нашого ставлення до життя.
Якось нещодавно випадково почув коротку розмову жінки по мобільному телефону із подругою: «повертаюсь із крамниці, скупилася, піду до сусідки випити пивка, тепер пока»…
Як морально протидіяти такій мотивації до життя серед дорослих? Ми знайшли варіант відповіді на це питання. Напевно, творчість серед молоді допомагає відчути гармонію у собі. Освіта дистанційна, а соціально важливі роздуми дуже актуальні, цілком реальні. У цьому зможете просто зараз переконатися. Пропонуємо вашій увазі віршовані роздуми нашого молодого автора Володимира НАГОРНЮКА про тверезий світ…

Леонід Гапєєв,
керівник гуртка «Моя майбутня професія» Центру дитячої та юнацької творчості № 5 Харківської міськради

***
Тверезий світ біліший?
А настрій веселіший !
***
Хіба в горілці щастя є?
Напитися та похмелитися,
Лягти й заснути?
А потім знову все забути?!
Вважаю я, тут щось не так!
Бо світ чудовий і без цього.
Чому шукаєте хмільного?
Тверезий світ біліший.
А настрій веселіший!

ВОЛОДИМИР НАГОРНЮК,
Центр дитячої та юнацької творчості № 5 Харківської міськради, гурток «Моя майбутня професія»

Комментариев нет:

Отправить комментарий