среда, 6 мая 2020 г.




«Людина в карантині»: авторський дебют

Життя у період карантину є досить нелегким випробуванням, особливо для добросовісних небайдужих педагогів та не менш відповідальних батьків. Як показує практика, нова рубрика «Людина в карантині» викликала досить жвавий інтерес серед молоді. І прикладом тому є публіцистичні роздуми нашої нової учасниці гуртка «Точка зору» ЦДЮТ № 5 з Харкова ІРИНИ КОЛИЧЕВОЇ. Отож, пропонуємо вашій читацькій увазі її авторський дебют.
ЛЕОНІД ГАПЄЄВ, керівник гуртка «Точка зору» ЦДЮТ № 5 з Харкова
***
У КАРАНТИНІ СВІЙ Є ПОЗИТИВ?

Вітаю всіх, хто цікавиться рубрикою «Людина в карантині». Сьогодні я, Количева Ірина, учасниця гуртка «Точка зору» ЦДЮТ № 5, учениця 9-А класу 30-ї школи м. Харкова, хочу поділитися з вами тим, як я проводжу час у цей нелегкий період та організовую своє життя.
По-перше, усі учні вимушені виконувати уроки в режимі онлайн. А окрім того, є багато цікавих речей, якими можна займатися вдома та у нашому дворі.
Окрім загальноосвітньої школи, ще навчаюсь у 3-й школі мистецв на художньому відділенні, там займаюсь малюванням картин на різні тематики. Остання моя робота була присвячена Великодню. Мене захоплює це заняття, коли є натхнення та настрій. Я можу продемонструвати декілька своїх робіт.
Звісно я, як і усі підлітки, багато часу проводжу в Інтернеті та соціальних мережах, де спілкуюсь з друзями, слухаю музику. А ще створила свій канал на You Tube, на якому я розповідаю про те, що мене бентежить і що мені цікаво.
Ми з моєю мамою проводимо багато часу разом вдома, і у нас є свої власні традиції. Ми любимо разом дивитись «Єралаш», слухати веселі пісні та відеозаписи психологічного характеру. Ви подумаєте, навіщо це робити? А для того, щоби краще розуміти себе та інших, тому що моя мама за спеціальністю психолог. Також любимо нашу кішку Боню, граємось з нею, піклуємось про наше улюблене Боже творіння.
Але все одно тягне на вулицю, де нині додає радощів квітуча весна. Ми з мамою виходимо у двір та годуємо котів. Дуже приємно робити добрі справи. Також дуже любимо фотографуватись, і в нас є дуже багато різних фотографій, на яких ми ловимо позитивні моменти нашого існування. Наприклад, пригощалися картоплею «Фрі», яку замовили у кафе, на нашій рідній кухні, та відчували затишок своєї рідної оселі.
Коли з’являється час, то хочеться привести у порядок свою кімнату, змінити обстановку, для того, щоб внести свіже дихання у своє існування. Ми готувалися до Великодня, тоді я створила святкову композицію для нашої кімнати. Тобто, цей час карантину ми не витрачаємо дарма. Як би зараз нам усім не було складно, давайте подивимося на ситуацію з іншої точки зору. Можливо, у карантині свій є позитив? І я закликаю вас до такого позитивного погляду на життя. Бо головне у людині — її внутрішній світ. Коли людина його збагачує, то вона не буде сумувати у будь-яких умовах. Сподіваюсь, що цей час карантину незабаром зміниться на період звичайної весни з її радощами та прогулянками !

ІРИНА КОЛИЧЕВА,

учасниця гуртка «Точка зору» ЦДЮТ № 5 з Харкова











Комментариев нет:

Отправить комментарий