суббота, 6 июня 2020 г.





Як захиститися
від нав’язливої реклами?

Жорстке запитання, бо це є ознаки нашого часу. Людина, особливо в карантині, піддається шаленим маніпуляціям та нав’язливому інформаційному впливу з боку окремих рекламодавців. Але є прості способи захисту від цього.


Головне, навчитися критично мислити, вміти співставляти інформацію та факти із оціночними судженнями. Але сучасні рекламодавці «підмішують» усе підряд, аби споживачі інформації усе це «скоштували», особливо не замислюючись …
Про це та інше розмірковує наша авторка Катя Псарьова у своїй статті, опублікованій у газеті «Трибуна трудящих», яка своєю назвою трохи бентежить і навіть шокує або застерігає від ризиків: «Убивающая реклама». Проти пропаганди можна боротися схожими методами. Чи не так?
До речі, цю газету читають люди різного віку, які налаштовані на критичне сприйняття навколишнього світу. І це вселяє надію. 
Втім, зараз не будемо вас ні в чому переконувати, думайте самі і робіть правильні висновки…

Леонід  Гапєєв, керівник гуртка «Точка зору»
ЦДЮТ № 5, Харків










Комментариев нет:

Отправить комментарий