пятница, 8 мая 2020 г.



75 років ПЕРЕМОГИ !


ПИШАЮСЯ ВЕТЕРАНАМИ ВІЙНИ !

Наближається велике свято ― 9 травня, 75-річниця з Дня Перемоги !
У цей важливий день ми згадуємо всіх, чиє життя забрала війна, вшановуємо тих, хто боровся на фронтах Другої світової війни, хто в тилу самовідданою працею наближав розгром ворога, виніс роки окупації та пекло концтаборів, хто підіймав країну з руїн.
Важко знайти слова, якими можна було би передати всю вдячність за безсмертний подвиг переможців у найжорстокішій війні, яку зазнало людство.
Для моєї родини День Перемоги ― це велике свято. Бо мої прадідусі Ковбаса Ілля Кирилович (1906 р. н.) та Семененко Костянтин Олександрович (1925 р. н.), а також прабабуся Корсакова Марія Іванівна (1921 р. н.) воювали на цій війні. Вони були ветеранами Великої Вітчизняної війни та у них було багато нагород: ордени та медалі. Прадідусь Ілля був полковником, прадідусь Костянтин був танкістом, а прабабуся Марія була медсестрою.
На превеликий жаль, свого прадідуся Іллю я бачила тільки на сімейних фото, а прадідуся Костю і прабабусю Марію я бачила в дитинстві. До речі, прадідусь Ілля та прабабуся Марія познайомились на фронті, після закінчення війни вони одружилися.
Я дуже пишаюся нинішніми ветеранами, які заслуговують на нашу повагу та вдячність. Мало їх залишилося сьогодні серед живих. Але завдяки ветеранам, переможцям у тій світовій війні я живу зараз у вільній країні. Ці герої побороли фашистську навалу та без них цього б не сталося!

ОЛЬГА ЗЕЛЕНЕВИЧ,
гурток «Моя майбутня професія» ЦДЮТ № 5, м. Харків

на фотографіях сімейного архіву:


прадідусь Семененко Костянтин Олександрович, 1925 р. н.


прабабуся Корсакова Марія Іванівна, 1921 р. н.



прадідусь Ковбаса Ілля Кирилович, 1906 р. н. та його дружина моя прабабуся Корсакова Марія Іванівна, 1921 р. н.

Комментариев нет:

Отправить комментарий